Rasy

Wilki żywiołów:

Wilk Ognia
 Wilki nadpobudliwe, agresywne i zarozumiałe. Panują nad wszystkim co płonie. Lubią denerwować innych.

Wilk Ziemi
 Spokojne i chiche wilki trzymające się na uboczu, nie wchodzą nikomu w paradę. Gdy panuje Hortus, pod ich łapami rosną kwiaty.

Wilk Powietrza
 Szalone i nieprzewidywalne wilki, uwielbiają zabawę. Większość z nich posiada skrzydła, te co ich nie mają mogą latać posługując się wiatrem.

Wilk Wody
  Przyjazne i kochające wilki. Opiekują się wszystkimi w potrzebie, współczucie mają chyba największe ze wszystkich ras.

Wilki bytów:


 Wilk Gwiazd
  Opanowane i inteligentne wilki które znają się na konstelacjach jak nikt inny. Mogą zmieniać położenie gwiazd, i zawsze mają piękne oczy.


 Wilk Kosmosu
   Mają wrodzony talent do pakowania się w kłopoty. Głównie niezdary, dla których przewrócenie się na płaskiej powierzchni to coś zupełnie normalnego.

Wilki szlachetnych rodów:

Magnus

 Wilki z rodu Magnus pochodzą z dalekiej północy. Są urodzonymi przywódcami, wychowane bardzo dobrze jak na królów przystało. Ich charakter jest dość trudny do opisania ponieważ każdy członek tego rodu zachowuje się inaczej. Ich moc to moc piorunów.

Corhid

 Wilki rodu Corhid to urodzeni myśliwi. Nie znajdziesz nigdzie lepszego zwiadowcy chyba, że sięgniesz aż w ród ich przodków. Nikt nie wie jak ale u wilków rodu Corhid wykształciła się wrodzona umiejętność znikania (niewidzialność). Są przyjacielskie choć czasem zbyt pewne siebie.

Noman

 Wilki rodu Noman, potocznie nazywane Nomanami są świetnymi alchemikami i szamanami. Najczęściej mieszkają gdzieś daleko od pozostałej części watahy. Jedynie ta rasa ma na tyle wielką moc by nosić przy sobie dwa talizmany. Są trochę zamknięte w sobie i choć ich sarkastyczny ton głosu oraz używanie przenośni co chwila może doprowadzić do szału, są świetnymi przyjaciółmi i członkami stada. Ich moc to zazwyczaj coś związanego z umysłem.

Inne wilki:


Wilk Psychiki
  Wilki stosunkowo spokojne, nie mieszają się do nie swoich spraw. Wypowiadają się zazwyczaj mądrze, nie rzucają słów na wiatr. Z łatwością odgadują myśli i emocje innych.


Wilk Mroku
  Nie znoszą towarzystwa. Samotnicy odwróceni od świata, agresywni i ciągle milczący. Łatwo je zdenerwować, a gdy wpadną w furię trudno im się opanować.


Wilk Kryształów
 Wilki Crystal, czyli wilki kryształów są dość upartą rasą. Uważają, że wszystko potrafią zrobić lepiej i nie wykonają niczyjego polecenia bez konkretnego powodu. Poprzez emocję zmieniają swoją formę. Różnego typu kryształy powodują u nich regenerację ran i mniejszą potrzebę na odpoczynek. Ich magia potrafi zmienić kamienie w kryształy różnego typu a oczy tych wilków zawsze są fioletowe.


Wilk Natury

 Wilki Natury są bardzo spokojną rasą. Rozumieją mowę wszystkich zwierząt i lubią gdy są w ich otoczeniu. Potrafią uspokoić nawet wściekłe stado Karibu. Żywią się jagodami i nigdy nie zabijają niczego bez powodu. Jednak wbrew pozorom są bardzo odważne i jeśli mają ku temu powód to dla wrogów potrafią być bezlitosne. Niby rasa idealna ale gdzie tkwi haczyk? Każdy wilk rasy Nature ma wrodzoną klaustrofobie i wszystkie boją się ognia.


Wilk Dźwięku
 Wilki dźwięku mają niezwykły słuch. Gdy jest cicho potrafią usłyszeć o wiele więcej niż inne wilki i nie przeszkadzają im nawet bardzo głośne dźwięki. Ponadto potrafią grać na wielu instrumentach oraz bardzo pięknie śpiewają. Ich magia potrafi uśpić każdego ale gdy są wściekłe ich krzyk może ogłuszyć.




Wilk Lawy
Wilki Lawy potocznie nazywane wilkami wulkanów pochodzą z podnóża Etny. Przybyły tu dawno temu gdy ich tereny zajęli myśliwi. Wbrew pozorom dużo różnią się od wilków rasy Flame. Wilki Lava nie podpalają tylko potrafią zrobić wyrwę w ziemi tak głęboką że dochodzi do jej wnętrza. Są przyjazne dla innych wilków jednak łatwo je zdenerwować. Wszystkie wilki Lava boją się wody.


Wilk Lodu
 Lodowe wilki przybyły tu z północy. Są wrażliwe i spokojne a ich łzy to nie woda lecz kryształki lodu. Nie lubią przebywać blisko ognia a idealne dla nich otoczenie to zimne, lodowe jaskinie. Gdy są smutne to wszystko czego się tkną od razu zamarza. Potrafią wywołać śnieg i stworzyć ścianę z lodu jednym ruchem łapy. Jednak gdy są odwodnione lub są w takim otoczeniu jak pustynia ich magia nie działa podobnie jak u rasy Aqua.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz