poniedziałek, 2 maja 2016

"Uśmiechnij się"

 ***************
 "Uśmiechnij się"
 ***************
Imię: Cookie
Pseudonim: Cooki
Wiek: 1,5 lata
Płeć: Basior
Aparycja: Tak ogólnie. Jest to taki prosty miły, przyjacielski wilk. Jego sierść jest cała szara. Na szyi nosi zielony talizman. Na jego udzie widnieje znamię w kolorach: zielonych, niebieskich i szarych. Ma długi ogon.
Rasa:33% Wilk Psychiki, 33% Wilk Natury, 34% Wilk Lodu
Hierarchia: Basior Gamma
Stanowisko:Opiekun towarzyszy
Charakter: Postać normalna. Jest to wilk, który przebywać z innymi osobami, rozmawiać i wgl. Bardzo jest przywiązany ze swoim towarzyszem. Nienawidzi jak ktoś krzywdzi kogoś bez winy lub tak po prostu. Jednak nie jest lekkomyślny. Zanim coś zrobi pomyśli o tym, jakie będą to konsekwencje - ostrożny.
Żywioły:lodu, natury
Moce: 
                                                              Moc lodu:
                               -Gdy jest wściekły, umie wywołać potężną burzę śnieżną.
                                  -Gdy jest smutny, wszystko czego dotknie, zamarza.
                                                            Moc Natury: 
                            -Umie rozmawiać ze zwierzętami i lubi z nimi przebywać.
                                           -Nie zabija byle kogo bez powodu.
                                               -Jest bardzo spokojny, miły.

                                                                Inne:

                                             -Lubi rysować, słuchać muzyki.
                                                     -Przebywać z innymi.

Ekwipunek: Brak
Rodzina:  
      *Ojciec - Siemomysł
      *Matka - Dobrawa
      *Młodsza siostra - Rufilda

Historia: Rodzice bardzo mnie kochali. Wychowywali mnie na wzorowego wilka bez żadnej wady. Wszystko szło jak po maśle. Dorastałem. Aż wszystko się odmieniło przez jeden dzień. Nasza wioska zaczęła płonąć. Niestety bardzo się bałem ognia i uciekłem do lasu. Długo szukałem swojej rodziny. Nawet wróciłem do miejsca, gdzie się ostatnio widzieliśmy, ale ich tam nie było. Znalazłem inną watahę i postanowiłem do niej dołączyć...
Partner: Noup
Właściciel: Cookie, adrian155, rufi100 (howrse), adrian7@onet.eu (email)
Talizman:
  Dostał go od swojej matki, aby o niej nie zapomniał...
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz